Wake Me Up When September End's ♥
Welcome.
|Entries| |Profile| |Home| |Follow|
Here comes the rain again. Falling from the stars. Drenched in my pain again. Becoming who we are. As my memory rests. But never forgets what I lost. Wake me up when September ends.

Tagboard.

Exit
Facebook | Twitter

Re-edited by :
Iffah or IffaHana

Credit.
Skin made by Izzat Azhar. The image is from wehearit.com. This skin is 100% protected. Don't Copying, Bashing, Stealing or Ripping my code. Beware !

Welcome ♥
Wednesday, 5 December 2012, 5.12.12, Comment [0]

Hye Assalamualaikum readers. Saya baru je update blog saya ni. Saya edit-edit sikit sampai post saya yang lepas-lepas semua dah hilang! Hahah takpe. Anggap jelah saya masih baru. My name is Maryam Khalilah bt Khalidon and people called me Emkay. Turning fifteen hehe thats all. So, cuti sekolah ni korang buat apa? Cuti sekolah ni saya sibuk dengan tuisyen saya. TUISYEN? Haha nak tau tak *taknak sudah!* saya sebelum ni mana pernah tuisyen luar. O-k nasib baik best. Nak tau kenapa tetiba saya yang tak pernah tuisyen luar, boleh bertuisyen di luar? Hahah ayat saya macam apa je. Harap-harap paham lah ye. Cerita dia macam ni, Acu a.k.a my aunty hantar anak-anak dia pergi tuition. Kebetulan tuition tu dekat shah alam. So my mom pun hantar lah I dengan adik I cewwah.  Ok- tak-tau-nak-cakap-apa-dah-nanti-panjang-panjang-bosan-pulok-yedok?



Till then, bye x












« Newer Posts